Zbroje Świętych Wojowników

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Zbroje Świętych Wojowników

Pisanie by Admin on Czw Paź 12, 2017 10:54 pm

Święci Wojownicy posiadają własne zbroje, które są odpowiednikami zbroi rycerzy Ateny i innych bóstw, każda ma inne właściwości, a niektóre z nich posiadają dodatkowe, specjalne zdolności.

Klasa I:
1. Zbroja Fenrira:
W mitologii skandynawskiej ogromny wilk, jedno z trójki dzieci, jakie Loki miał z olbrzymką Angerbodą. Charakterystyczne było u niego to, że z racji jego rozmiarów podczas ziewania szczęka dotykała nieba, a żuchwa ziemi. O Fenrirze wspomina Edda starsza i Edda młodsza. Oba źródła uznają go za ojca wilczych braci Skölla i Hatiego.
Bonusy:
- wytrzymałość +15
- szybkość +25
- siła +15
- energia kosmiczna +25

2. Zbroja Surtra:
W mitologii nordyckiej olbrzym – bóg ognia. Jego atrybutem był płomienny miecz. Występuje w mitologii dwa razy:
- na początku czasu, jako strażnik Muspelheimu – krainy ciepła i ognia, zakrzesał swym mieczem iskry w Ginnungagap, wielkiej otchłani, wzbudzając tym samym parowanie lodu i proces tworzenia się świata,
- na końcu czasu, gdy przybędzie porazić świat swym mieczem, co będzie jedną z zapowiedzi Ragnaröku. Zabije wtedy boga Freyra.
Bonusy:
- wytrzymałość +20
- szybkość +20
- siła +20
- energia kosmiczna +20
Dodatkowo:
- zbroja wyposażona jest w miecz

3. Zbroja Thryma:
W nordyckiej mitologii olbrzym, który ukradł Thorowi jego młot Mjöllnir. W zamian za oddanie młota, zażądał Frei za żonę. Thor przebrany za Freję zabił go, wyrwawszy mu młot podczas uczty weselnej.
Bonusy:
- wytrzymałość +20
- szybkość +10
- siła +40
- energia kosmiczna +10
Dodatkowo:
- zbroja wyposażona jest w bumerangi, które świetnie nadają się do walki

4. Zbroja Midgardu:
W mitologii nordyckiej Midgard oznacza jeden z dziewięciu światów, krainę zamieszkaną przez ludzi, wewnątrz starożytnego Drzewa Świata Yggdrasil. Znajduje się ona na środku nieprzebytego oceanu, w którym żyje olbrzymi wąż morski Jormungand. Potwór ten jest tak wielki, że jego zwoje otaczają cały świat, a on pożera swój własny ogon.
Bonusy:
- wytrzymałość +15
- szybkość +25
- siła +25
- energia kosmiczna +15

Klasa II:
1. Zbroja Dubhe Alpha:
Alfa to druga, pod względem jasności, gwiazda konstelacji Wielkiej Niedźwiedzicy. Wchodzi w skład Wielkiego Wozu i jest wysuniętą na północ z dwóch gwiazd wskazujących na niebie położenie Gwiazdy Polarnej.
Przedstawia postać mitologii germańskiej/skandynawskiej (wikingów), smok straszny, lecz bardzo mądry zarazem. Fafnir, by posiąść wielki skarb Andwariego, zabił własnego ojca i wypędził brata Regina, który upominał się o część majątku. Legowisko miał w żelaznym domostwie na wrzosowisku Gnitaheid. Bronił skarbu, bryzgając jadem i budząc lęk samym bogactwem zdobytym poprzez ojcobójstwo, co zwane wtedy powszechnie było "szłomem grozy".
Zbroja posiada Szafir Odyna.
Bonusy:
- wytrzymałość +30
- szybkość +30
- siła +30
- energia kosmiczna +30

2. Zbroja Merak Beta:
Beta to jedna z gwiazd wchodzących w skład Wielkiego Wozu – fragmentu (asteryzmu) gwiazdozbioru Wielkiej Niedźwiedzicy[3]. Merak, wraz z Dubhe, ułatwia odnalezienie na niebie Gwiazdy Polarnej. Przedstawia Sleipnira - ośmionogi koń Odyna, dziecko Lokiego. Sleipnir jest szarej maści, potrafi poruszać się po ziemi, w powietrzu, po powierzchni wody i po piekle.
Zbroja posiada Szafir Odyna.
Bonusy:
- wytrzymałość +30
- szybkość +40
- siła +30
- energia kosmiczna +20

3. Zbroja Phecda Gamma:
Phecda to jedna z gwiazd konstelacji Wielkiej Niedźwiedzicy, tworząca lewe koło Wielkiego Wozu. Przedstawia Jormunganda – w mitologii nordyckiej gigantyczny wąż opasujący Midgard, jedno z trzech dzieci boga Lokiego oraz gigantki o imieniu Angerboda z lasu Yrnvid.
Zbroja posiada Szafir Odyna.
Bonusy:
- wytrzymałość +30
- szybkość +50
- siła +30
- energia kosmiczna +10

4. Zbroja Megrez Delta:
Megrez to jedna z gwiazd w gwiazdozbiorze Wielkiej Niedźwiedzicy. Przedstawia Ametyst – minerał, przezroczysta odmiana kwarcu mlecznego o fioletowej barwie. Jego nazwa pochodzi z języka greckiego i oznacza "trzeźwy", gdyż według greckich wierzeń, picie wina z czar ametystowych zabezpieczało pijącego przed upiciem się.
Zbroja posiada Szafir Odyna.
Bonusy:
- wytrzymałość +30
- szybkość +30
- siła +40
- energia kosmiczna +20
Dodatkowo:
- zbroja na wyposażeniu posiada miecz

5. Zbroja Alioth Epilson:
Alioth to najjaśniejsza gwiazda w gwiazdozbiorze Wielkiej Niedźwiedzicy. Przedstawia Fenrira - w mitologii skandynawskiej ogromny wilk, jedno z trójki dzieci, jakie Loki miał z olbrzymką Angerbodą. Charakterystyczne było u niego to, że z racji jego rozmiarów podczas ziewania szczęka dotykała nieba, a żuchwa ziemi. O Fenrirze wspomina Edda starsza i Edda młodsza. Oba źródła uznają go za ojca wilczych braci Skölla i Hatiego.
Zbroja posiada Szafir Odyna.
Bonusy:
- wytrzymałość +20
- szybkość +40
- siła +40
- energia kosmiczna +20

6. Zbroja Mizar Zeta:
Mizar to gwiazda wielokrotna (poczwórna), czwarta co do jasności w gwiazdozbiorze Wielkiej Niedźwiedzicy. Przedstawia Smilodona - tygrys szablastozębny. Wielkością zbliżony do lwa, był wyjątkowo silny.
Zbroja posiada Szafir Odyna.
Bonusy:
- wytrzymałość +20
- szybkość +40
- siła +50
- energia kosmiczna +10

6. Zbroja Alcor Zeta:
Alkor to jedna z jaśniejszych gwiazd w gwiazdozbiorze Wielkiej Niedźwiedzicy. Przedstawia Smilodona - tygrys szablastozębny. Wielkością zbliżony do lwa, był wyjątkowo silny.
Zbroja nie posiada Szafiru Odyna.
Bonusy:
- wytrzymałość +20
- szybkość +40
- siła +50
- energia kosmiczna +10

7. Zbroja Benetnash Eta:
Benetnash (Alkaid) to jedna z jaśniejszych gwiazd w gwiazdozbiorze Wielkiej Niedźwiedzicy. Przedstawia harfę, jednakże nawiązuje do Bragiego – w mitologii nordyckiej syn Odina i Gunnlod – olbrzymki, mąż Idun – strażniczki złotych jabłek młodości. Bóg poezji, skaldów i elokwencji, należał do rodu Azów. Mieszkał w Walhalli, gdzie często śpiewał swoje pieśni. Często, pod przebraniem żebraka, włóczył się po królewskich dworach, imponując swym śpiewem i grając na harfie.
Bonusy:
- wytrzymałość +20
- szybkość +50
- siła +30
- energia kosmiczna +20
Dodatkowo:
- zbroja posiada harfę jako broń, której muzyka może sprawiać ból, ciąć przeciwnika czy nawet sprawić by zasnął. Niemniej jednak, urwanie chociaż jednej struny sprawia, że lira jest bezużyteczna.

Klasa III:
1. Zbroja Gullinbursta:
W nordyckiej mitologii dzik. W mitologii skandynawskiej bóg płodności Freyr związany był z dzikiem. Posiadał on przedstawiciela tego gatunku, odyńca stworzonego przez karły ze złota, zwanego Gullinbursti. W Walhalli bohaterowie skandynawscy jedli mięso dzika Andhrimnira, by posiąść jego siłę.
Bonusy:
- wytrzymałość +50
- szybkość +50
- siła +50
- energia kosmiczna +50

2. Zbroja Nidhogga:
Nidhögg to w mitologii skandynawskiej skrzydlaty wąż lub smok, podgryzający korzenie Yggdrasilu i wysysający krew z ciał zmarłych.
Bonusy:
- wytrzymałość +50
- szybkość +60
- siła +40
- energia kosmiczna +50

3. Zbroja Tanngrisnira:
Tanngrísnir i Tanngnjóstr – w mitologii nordyckiej Tanngrisnir (Zgrzytający zębami) i Tanngnjóstr (Miażdżący zębami) to dwa magiczne kozły ciągnące latający rydwan Thora. Miały tę właściwość, że Thor mógł je zjeść, pozostawiając skórę i kości, a następnego dnia ożywić.
Bonusy:
- wytrzymałość +50
- szybkość +40
- siła +60
- energia kosmiczna +50

4. Zbroja Eikthyrnira:
Eikthyrnir to magiczny jeleń, który żyje na dachu Valhalli, miejsca wszelakiej szczęśliwości, gdzie po śmierci trafiali odważni wikingowie, którzy polegli w walce z bronią w ręku.
Bonusy:
- wytrzymałość +50
- szybkość +60
- siła +50
- energia kosmiczna +40

5. Zbroja Hraesvelgra:
W nordyckiej mitologii, Hraesvelgr to olbrzym, który przyjmuje formę orła. Siedzi na końcu świata, a trzepot jego skrzydeł powoduje podmuchy wiatru.
Bonusy:
- wytrzymałość +40
- szybkość +70
- siła +40
- energia kosmiczna +50

6. Zbroja Grani:
Grani jest potomkiem Sleipnira, ośmionogiego konia Odyna. Został podarowany Sygurdowi przez Odyna.
Bonusy:
- wytrzymałość +40
- szybkość +60
- siła +60
- energia kosmiczna +40
Dodatkowo:
- zbroja posiada na wyposażeniu miecz

7. Zbroja Garma:
Garm to piekielny pies nordyckiej bogini zaświatów Hel, córki Lokiego. Strażnik bram królestwa umarłych. Podczas Ragnaroku Garm miał stoczyć walkę z Tyrem, bogiem wojny i bitwy, w której obaj przeciwnicy mieli pozabijać się nawzajem.
Bonusy:
- wytrzymałość +60
- szybkość +50
- siła +40
- energia kosmiczna +50
avatar

Admin
Admin

Liczba postów : 43
Join date : 02/10/2017

Kosmos
Zbroja:

Zobacz profil autora http://ssanotheruniverse.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach